אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
אולמות לבריתה במרכז

כשאתם מתכננים את חגיגת הבריתה, חשוב מאד לדעת כיצד לבחור את האולם לאירוע כנדרש. בחירת אולם מתאים היא מתכון ודאי להצלחת האירוע. אולם מתאים &nd


פורסם: 12/24/2017

מאמר זה שייך לקטגוריית אטרקציות
כשאתם מתכננים את חגיגת הבריתה, חשוב מאד לדעת כיצד לבחור את האולם לאירוע כנדרש. בחירת אולם מתאים היא מתכון ודאי להצלחת האירוע. אולם מתאים – פירושו סביבת אירוע מוצלחת, צוות הפקות שיעמוד לרשותכם לכל אורך האירוע וכמובן תשתית מעולה להוצאת האירוע אל הפועל. לכן, מאד מומלץ שתקראו כאן כיצד לבחור אולמות אירועים יוקרתיים במרכז לבריתה בלתי נשכחת. 
 
כמות המוזמנים הצפויה – לא להקל ראש בנתון זה
 
זהו הנתון החשוב ביותר באירוע שלכם, משום שאולם קטן מדי ייצור צפיפות ודוחק ולא יאפשר את חגיגת האירוע כמתוכנן. מאד חשוב להפנים שהנתון הנו סופי, ולא ניתן לשנותו באמצעות הזזת רהיטים ומזנונים. זה לא יעבוד, שכן אירוח יותר סועדים זה גם האינטרס באולם. לכן, אם האולם שתכננתם לחגוג בו קטן מדי, מומלץ לחפש אולם אחר.

עיצוב האולם – לבדוק אותו היטב
 
אם יש באולם גן אירועים, חשוב לבדוק אותו גם ביום וגם בלילה: העיצוב שלו משתנה בין 2 חלקי היממה מניסיון. הלילה מזמין את צוות ההפקות להשתמש בתאורות ובלדים ולא בצמחייה ובנופים הטבעיים, מה שיוצר נוף שונה לגמרי. מאד מומלץ לבדוק היטב את עיצוב הרהיטים בגן ובאולם, את התפאורה על הקירות ואת עיצוב אריחי הרצפה והדקים של גן האירועים. שאלו את עצמכם האם זה מתאים לקונספט של האירוע אותו אתם מתכננים לחגוג.
 
תכנון האירוע – כך תתחילו
 
תצטרכו לברר מה מספקת לכם חברת ההפקות באולם או בגן האירועים. חלק מחברות ההפקות יספקו קייטרינג ותקליטן, וחלקן יגדילו לעשות ויספקו גם את צלם המגנטים לאירועים. מומלץ לבדוק היטב את טיבם של השירותים הללו, לבדוק שהכשרות של הקייטרינג לשביעות רצונכם, ושהתאורה של התקליטן ראויה בעיניכם. כמו כן, מומלץ להשלים ספקים נוספים ששירותים מטעמם לא ניתנים על ידי ההפקה, בעיקר בתחופ המוזיקה ומגעלי המתופפים. הזמנות האירוע צריכות להיות מתומצתות אך עם מסר ברור שמדובר באירוע בריתה. מומלץ להוסיף מספר משפטי תודה לאורחים על מנת לדרבן אותם להגיע לשמוח בשמחתכם. כמו כן, מומלץ לשלב מספר פתגמים ומשפטי חז"ל ולצרף מפת הגעה כולל קוד QR לתוכנות הניווט בסרארטפונים. ביום האירוע, אנו ממליצים להגיע לפני מועדו, ולוודא שהאולם ערוך כפי שהזמנתם אותו.