אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
5 טיפים לאטרקציות לימי הולדת

5 טיפים לאטרקציות לימי הולדת אם גם אתם בונים על מסיבת יום הולדת חמה וסוחפת לילדים שלכם, שתגרום להם ולכם לעדנה אמתית, מקבץ הטיפים הבא הוא


פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אטרקציות
5 טיפים לאטרקציות לימי הולדת
 
אם גם אתם בונים על מסיבת יום הולדת חמה וסוחפת לילדים שלכם, שתגרום להם ולכם לעדנה אמתית, מקבץ הטיפים הבא הוא בשבילכם. גם אתם תוכלו ללמוד כיצד לארגן מסיבת יום הולדת נדירה ביותר, עם כל הפינוקים האפשריים. למרבה ההפתעה, חלק ניכר מהם אינו מצריך הוצאה יקרה וגם לא נסיעה רחוקה לעבר מיקום מנוכר כלשהו.
 
הכירו את הג'ימבורי!
 
ג'ימבורי יהיה ממוקם בדרך כלל בקניונים ומרכזי מסחר מרכזיים או קהילתיים. זהו חדר משחק ופעילויות לילדים בו ניתן להאזין לשעת סיפור, לשחק במשחקי ילדים, ליהנות משלל פעילויות ילדים וכן – גם לארגן בו את יום ההולדת של בנכם, ואפילו לעשות זאת בשעות הערב. בשלוש מילים: חוויה למשפחה ולחברים!
 
מפעילים לילדים בשטח
 
אין כמו הפעלת ילדים בשטח על מנת לעורר עניין אמתי במסיבת יום ההולדת! ניתן ליצור פעילויות משלל סוגים, כמו משחקי תחרות, תחרות בין קבוצות, משחקי חידות ומשחקי הרפתקאות כיתתיים כמו "חפש את המטמון". כשאת היום הולדת מלווה צוות מפעילים – היא מקבלת גוון שונה לחלוטין מבדרך כלל!
 
יום הולדת בסגנון "הישרדות"
 
אם גם אתם מעוניינים בחוויית מים אמתית, בחוף או באזור שניתן לדמותו לחוף ים, יום הולדת "הישרדות" הוא לגמרי בשבילכם. מומלץ בעיקר לילדים חובבי מים, ספורט ימי או פשוט כאלו החשים מחוברים לתוכנית הריאליטי המדוברת!
 
אירוע בטבע
 
ניתן להעתיק את יום ההולדת מהבית לטבע: אותם מופעים, אותם ליצנים וקוסמים – אבל בחוץ. ניתן לעשות זאת באמצעות שולחן או כפיקניק עם ישיבה בגובה הקרקע.
 
אירוע ספורט או מוזיקה
 
2 התחביבים הפופולריים ביותר בקרב רוב הילדים. ניתן לארגן הפעלת יום הולדת ספורטיבית באמצעות משחק הספורט המועדף על הילד, או עריכת תכנים ספורטיביים בחידונים ובפעילויות, או לחילופין – לארגן יום הולדת מוזיקלית עם השמעות הרצועות הטובות והידועות בז'אנרים השונים, וחידונים העוסקים בתחום.
 
על יום ההולדת של הבן או הבת שלכם לא מהמרים ולכן נדרשת חברת הפקות המתמחה בילדים!
 
רק חברת הפקות כזו תדע להוציא מכל טוב את המיטב, ולגרום לכם ולילדים שלכם לשמוח כפי שהם באמת לא שמחו מעולם. החברה מתמחה בכל סוגי ימי ההולדת לילדים. תנאי התקשרות קלים. יחסי אנוש מעולים עם הורי הילד או הילדה.