אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
ג'ימבורי לאירוע יום הולדת

ג'ימבורי לאירוע יום הולדת ג'ימבורי הוא אחד מהמקומות שהכי הייתם מעוניינים לחגוג בהם יום הולדת לבן או לבת שלכם. מדוע? מצד אחד, זהו מתחם חי


פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית ג'ימבורי
ג'ימבורי לאירוע יום הולדת
 
ג'ימבורי Jump Park ראשון לציון הוא אחד מהמקומות שהכי הייתם מעוניינים לחגוג בהם יום הולדת לבן או לבת שלכם. מדוע? מצד אחד, זהו מתחם חיצוני מהודר ומתאים לילדים. מצד שני, זה לא גן אירועים, ולא אולם יוקרה, ולכן – אם ניסיתם בעברכם לשכור מקומות אלו אך לא היו לכם המשאבים הדרושים, לא הפסדתם כלום. ג'ימבורי מיישם אותה מטרה: חגיגה בחוץ, אבל גם בהתאמה לילדים, עם מתקני ילדים, מפעילי ילדים מקצועיים, וכל מה שתצטרכו על מנת לשמח באמת את ילדיכם.
 
פעילויות יום הולדת בג'ימבורי
 
אנשי חברת ההפעלה של הג'ימבורי יסייעו לכם לגבש את הפעילות הנדרשת. ניתן לצרוך מגוון רחב מאד של פעילויות בהתאמה לגילאים שונים: שעת סיפור, פעילויות עם בעלי חיים אקזוטיים, פעילויות תחרותיות, פעילויות היתוליות – והכל בליווי כיבוד, ותנאי אירוע טובים כגון תאורה, ישיבה נוחה, ותפאורת מתחם יפה ומסוגננת להפליא.
 
כיצד נסייע לכם לגבש את האירוע?
 
ניקח פרטים אודות גיל הילד, כמות המוזמנים, וסוג האירוע שמעניין אותו ואת מוזמניו בדרך כלל. אנו נספק את כל הפרטים לאירוע הזה, זמני הפעילות, וסוג ההדרכה הנדרש. ניתן לשנות חלק מהפרטים, ושעות קביעת האירוע נוחות להפליא. ניתן לחגוג גם בשעות הערב וגם בשעות סטנדרטיות של יום העסקים.
 
הכנת הג'ימבורי לאירוע
 
ההכנה תתבצע באמצעות שריון התאריך עבורכם, וסגירת המתחם למוזמנים בלבד בשעה וביום שיסוכם ביננו לבינכם. במשך מספר שעות שיקדימו את שעת האירוע שלכם יתבצעו ההכנות לאירוע. מומלץ להגיע מספר דקות קודם לתחילתו, וכבר אז – תוכלו לחזות בחדר מסודר, יפה, מהודר ומוכן לשימושכם במהלך האירוע.
 
יישום האירוע
 
אירוע יום ההולדת יתקיים בזמן שהובטח, ובעזרת אנשי הפעלת ילדים מהטובים ביותר שתמצאו. יחסי אנוש מעולים גם על הילדים וגם עם ההורים. פעילות מעניינת על פי שביעות רצון הילדים. מחירים נוחים. חברת הפעלות ילדים זו הנה חברה מנוסה שהתנסתה בניסוח פעילויות נוער וילדים מגוונות מכל סוג. על כן, חגיגה בג'ימבורי מטעמה היא לא פחות מחוויה ומהווה איכות חסרת פשרות לכל הורה ולכל ילד בכל שכבת גיל באשר היא.
 
לגיבוש מתווה אירוע יום הולדת בג'ימבורי - פנו אלינו ונסייע לכם להגשים חלום ולזכות את ילדיכם באירוע בוטיק!