אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
הפעלות לבת מצווה

הפעלות לבת מצווה ילדות רבות מחכות לבת המצווה שלהן, ורואות בה מעין התגשמות חלום. האם גם אתם רוצים לתת להן את הטוב ביותר? הפעלות לבת מצווה


פורסם: 6/13/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפרשת חלה בת מצווה
הפעלות לבת מצווה
 
ילדות רבות מחכות לבת המצווה שלהן, ורואות בה מעין התגשמות חלום. האם גם אתם רוצים לתת להן את הטוב ביותר? הפעלות לבת מצווה כיום שונות מהותית ממה שהן היו בעבר. כיום, ניתן לארגן אירוע רב גוני או אירוע לבנות בלבד, וארגון שני האירועים מתבצע על ידי חברת הפקות המתמחה באירועי ילדים. כך, למשל, נדגים כיצד ייראה אירוע מהסוג הראשון, ונמשיך לעבר אירועי נשים-בנות ייחודיים.
 
אירוע ילדים רגיל לגילאי 12
 
באירוע זה, נהוג להשכיר באולם אירועים בו נחגג האירוע, או בג'ימבורי הילדים שבו אתם עתידים לחגוג - קונסולות משחקים אלקטרוניים, משחקים מכניים, וכן עזרי ספורט כמו מתקני טיפוס, חבלי קפיצה וכד'. ניתן להשתמש במתקנים ובמשחקים באופן חופשי, וכך הבנות וידידי הכלה יוכלו לבחור בין פעילויות הילדים לבין השתתפות בפעילויות המבוגרים כגון ריקוד, וישיבה סביב השולחנות.
 
אירועים לבנות
 
בדרך כלל יתממשו כאירוע נפרד לאירוע האולם. מדובר במקבץ של סדנאות אליהן מוזמנות בנות בלבד, וניתן לבחור בין סדנאות איפור וטיפוח, סדנאות לבניית ציפורניים, ועוד. בחלק מהאירועים, משלבים סדנאות כאלו גם באירוע האולם, כאשר ברור שעיקר המשתתפות בו יהיו בנות ונשים. באירוע כזה, המשולב באולם, נהוג לשלב משחקים אלקטרוניים הקשורים לעולמן של הבנות - כמו למשל משטח ריקוד אלקטרוני.
 
תכנון האירוע
 
האירוע חייב בתכנון יסודי של חברת הפקות מנוסה על מנת שייצא לפועל באיכות חסרת פשרות ובתנאים מרחיקי לכת. תכנונו של האירוע חייב לכלול מקבץ של נושאים חשובים כמו שילוב זמני האירוע בסילבוס מסודר, ושילוב מאורעות האירוע ברמת תאימות גבוהה וחסרת פשרות.
 
גיבוש סופי של האירוע
 
חברת ההפקות תבנה יחד עם הורי כלת בת המצווה את המתווה המלא של האירוע - מסוג ההשמעות שיושמעו ועד סוג הקייטרינג, ועד סוגי ההפעלות שיהיו בת המצווה. יוחלט אלו פעילויות לקיים באותו אירוע ואלו לשמור לאירוע נפרד, והחגיגה תחל לצאת אל הפועל בהתאם למתווה זה. על פי נתונים אלו יגובש סילבוס האירוע, אשר ייבדק על ידיכם וישונה על ידנו כחברת הפקות בהתאם להנחיותיכם. בהצלחה בארגון האירוע.
 
למידע על הפעלות לבת מצווה וכל מה שמסביב, פנו לחברת הפקות שתסייע לכם לארגן אירוע מפנק במיוחד!