אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
סקירת 5 הפעלות נוער מומלצות

סקירת 5 הפעלות נוער מומלצות הפעלות נוער הן ללא ספק מצרך מבוקש הן כחלק מאירוע והן כאירוע מלא המשרת ילדים בחגיגות יום הולדת ומפגשים שונים. ח


פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפעלות נוער
סקירת 5 הפעלות נוער מומלצות
 
הפעלות נוער הן ללא ספק מצרך מבוקש הן כחלק מאירוע והן כאירוע מלא המשרת ילדים בחגיגות יום הולדת ומפגשים שונים. חברה המתמחה ביישום הפעלות נוער מחלקת את הפעילויות לגילים ומתאימה אותן לכל קבוצת נערים באופן ייחודי. כאן, החלטנו להביא עבורכם 5 הפעלות נוער מומלצות ונפוצות ביותר בקרב בני נוער אשר הוריהם נוהגים לצרוך עבורכם לעתים קרובות בנסיבות שונות.
 
ג'ימבורי
 
הג'ימבורי מתאים לילדים ובני נוער בגילים קטנים יחסית. מדובר במתחם ילדים הנמצא בתוך קניון או מרכז מסחרי הומה אדם. בג'ימבורי – צוות הדרכה המשרת ילדים ונוער, ומספק עבורם מגוון פעילויות רחב כמו הפעלות עם בעלי חיים, שעת סיפור, תחרויות, מתקני ילדים לשימוש חופשי ועוד.
 
תחרויות בשטח
 
משחקי תחרות בין יחידים או בין קבוצות המתקיימים באוויר הפתוח: מרוצי שליחים, משחקי חידות, ריצה, או כל פרמטר אחר של תחרותיות במהלך האירוע.
 
משחקים קבוצתיים ללא תחרות
 
משחקים שעל אף האלמנט ההישגי שלהם – הם עצמם לא תחרותיים, כי כל הקבוצה פועלת יחדיו למימוש מטרה כלשהי: מציאת מטמון, מענה על משחק חידות משותף, אסקייפ רום וכד'.
 
משחקי מים
 
הפעלות ומשחקי נוער שונים המיושמים במים. הפעילויות יכולות להתבצע במקור מים מקומי כמו ים או בריכה, או באמצעות התקני מים מתנפחים להצבה במקום האירוע.
 
סדנאות נוער מעשירות
 
סדנאות בהן ניתן ללמד בני נוער לבצע פעולות טכניות מגניבות שחלק ניכר מהם היה רוצה לדעת: הכנת צורות מבלוני יצירה, הכנת מתכוני ילדים, ועוד.
 
בחירת צוות המפעילים
 
מומלץ כי צוות המפעילים יהיה בעל אוריינטציה של עבודה עם ילדים, ויחסי אנוש מעולים עם הורים לילדים. בדרך כלל, הוא פועל כחלק מחברת הפקות המבצעת גם אירועים לגדולים, אם כי ישנן חברות הפקות שהוקמו במיוחד לעבודה באירוע ילדים, וחלקן אפילו תוחמות את הפעילות שלהן לגילים מסוימים. כך או כך, כאשר אתם בוחרים צוות מפעילים – חשוב לוודא שהוא מנוסה בהפעלת בני נוער בשכבת הגיל המדוברת, ושיש עליו המלצות ממיטב זוגות ההורים שהיו בעבר במצבכם. כך, תוכלו לוודא כי גם האירוע שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.
 
למידע על הפעלת נוער מומלצת – פנו אלינו ונשמח לסייע להתאמתה לצרכים שלכם!