אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
הפעלת יום הולדת מקורית

הפעלת יום הולדת מקורית מאז ומעולם – שימשה הפעלת יום הולדת מקורית כנדבך חשוב במסיבות של ילדים שונים. גם הם וגם ההורים הרגישו שמשהו

פורסם: 6/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפעלות ימי הולדת
הפעלת יום הולדת מקורית
 
מאז ומעולם – שימשה הפעלת יום הולדת מקורית כנדבך חשוב במסיבות של ילדים שונים. גם הם וגם ההורים הרגישו שמשהו חדש, שהם לא ראו קודם – מגיע אליהם, ומגיע בגדול! הפעלות בהן המשחקים, התחרויות והפעילויות השונות מכילות נדבכים שלא ראיתם בעבר, הן שעושות את ההבדל בין מסיבת יום הולדת ממוצעת למסיבת יום הולדת סוחפת שמומלץ להגיע אליה. למעשה, אם הוחלט לכתוב בהזמנות למסיבה "הפעלת יום הולדת מקורית" ניתן להסיק שהמסיבה צפויה להיות מעניינת ומרתקת במיוחד, וזה גם סימן לבאות עבורכם: כאשר הילד שלכם חזר מהמסיבה של חברו מחויך ורווי סיפוקים, כעת גם תורכם ליהנות ממסיבה עם איכות חסרת פשרות. אל דאגה: אנחנו לא "נעתיק" מעצמנו ונשחזר מה שהיה שם. כל מסיבה תיראה שונה לחלוטין מקודמתה.
 
חגיגת יום הולדת סוחפת!
 
במהלך המסיבה, אנו נקדם את פני הנכנסים ונתחיל בפעילות המקורית. אנו נשתמש במשחקי בלונים מקוריים, נשתמש בבלונים לפיסול ופעלולים, נקיים משחקי ילדים ופעילויות ילדים שונות – הכל חדש, הכל מקורי, והכל ילווה בחידות ובדיחות פרי עטנו. אנו מבטיחים חוויה ראשונה במעלה. מומלץ לכל ילד והורה!
 
מתאים לילדי כל הגילאים!
 
אנו פונים לילדי כל הגילאים, מכל שכבות האוכלוסין: הפעלת יום הולדת מקורית ומתאימה לילדי כל הגילאים: הגיל הרך, ילדי כיתות א'-ב', ילדי בית הספר היסודי המאוחר, גיל ההתבגרות ואפילו תיכוניסטים. יש לנו פתרונות של הפעלות לכל שכבות הגיל – מהילד הקטן ביותר ועד להכי גדול.

כל מסיבה מתוכננת על ידנו בשיתוף אתכם!
 
אנו נציע לכם מגוון רחב של פעילויות לבחירתכם. אנו נגבש את הפעילויות כך שייווצר סדר כרונולוגי טוב, אשר מעיד על אירוע מעניין ואחיד, ולא אוסף של מאורעות בלתי קשורים זה לזה. ביצרנו רצף מאורעות מעניין ותלוי, נתווה את האירוע כאירוע בלתי נשכח, עם נוסחה בדוקה למימושו באופן פעיל. יחד עם זאת, אנו כל העת מתחדשים, ולראיה, כםי שציינו: גם אם תלמיד שהלך בעקבות חברו לכיתה יפנה אלינו באמצעות הוריו, אנו כנראה נפיק יום הולדת שונה מזו שהייתה לחברו, אבל באותה רמת עניין והפקה.
 
פנו אלינו לגיבוש הפעלת יום הולדת מקורית לילדים וילדות מכל הגילאים!