אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
הפעלת נוער בטבע

הפעלת נוער בטבע הפעלת נוער בטבע היוותה אתגר וחוויה לבני נוער רבים. כל מבוגר כיום זוכר את מסיבת יום ההולדת עם המפעיל אלמוני בגיל 10-13 במ

פורסם: 6/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפעלות נוער
הפעלת נוער בטבע
 
הפעלת נוער בטבע היוותה אתגר וחוויה לבני נוער רבים. כל מבוגר כיום זוכר את מסיבת יום ההולדת עם המפעיל אלמוני בגיל 10-13 בממוצע, וכעת הגיע הזמן שגם אתם תנחילו לילדיכם חוויה זו, שהלכה והשתכללה עם השנים, הן תודות לטכנולוגיה והן תודות לכושר היצירה המאפיין חברות הפעלת נוער בטבע.
 
משחקי תחרות
 
מרוצי שליחים, משחקי בלונים, ריצות וכד' – הילדים שלכם יעלו לעצמם את האדרנלין בדם עם משחקי תחרות מעניינים ומרתקים. המשחקים יהיו בחלקם בבודדים ובחלקם בקבוצות.
 
משחקי חידות
 
פתרון חידות בקבוצות או ביחידים. ניתן יהיה להעביר את הפעילות במסגרת שאילת החידות באופן ישיר או באמצעות איזשהו סממן פיזי כמו משחק חפש את המטמון או משחק רמזים מסוג כלשהו.
 
הפעלות מים
 
הפעלות המרוכזים באתרי מים, אשר חלקן מתבססות על ספורט מים וחלקן על אביזרי מים קטנים עמם ניתן לחגוג גם בחצר הבית. חיוני עבור ילדים ונוער שאהבתם הגדולה היא הים, הבריכה ומקורות המים השונים בהם מבלים בחודשי האביב והקיץ.

מסיבות בטבע
 
לנערים מעט יותר גדולים ניתן לארגן מסיבות בטבע, כאשר טובי התקליטנים לילדים ינחו את האירוע בצמוד לבעל יום ההולדת או בר המצווה. מסיבה שכזו מאפשרת לילדים ליהנות ממה שהם רגילים אליו במועדון הלילה רק בטבע, מה שאומר – מסיבת טבע חסרת מעצורים.
 
שילוב הנדבכים הללו באירוע בודד
 
ניתן להתחיל את האירוע במשחקי מים או חידות, להמשיך במשחקי תחרות מקפיצי אדרנלין ולקנח במסיבת בוטיק. ניתן לגבש התחלה עם מסיבה על בסיס שירים קלילים, ולסיים במסיבה עם שירי סלואו סוחפים או שירי דיסקו מהירים, כשבין שני חלקי המסיבה יהיו הפעלות יחידניות או קבוצתיות כמו אלו שאוזכרו מעלה.

בחירת סט ההפעלות הנדרש לילדים ולנוער שלנו
 
את בחירת סט ההפעלות הכי אידיאלי יהיה לבצע מול חברת ההפקות עצמה אשר תאפיין את המסיבה שלכם ותסיק אלו הפעלות נוער בטבע יהיו הכי מומלצות. תוכלו גם לבחור מתפריט או קטלוג החברה את סוג ההפעלות הרצוי והמקובל עליכם, והחברה תבחן האם ניתן, במצבה הנוכחי של המסיבה, לספק פעילויות אלו.
 
למידע על הפעלת נוער בטבע צרו קשר עם חברת ההפקות אשר תסייע בתכנון אירוע חסר תקדים!