אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
חגיגת ברית מילה

בכל שנה, חגיגת ברית המילה נחגגת אצלנו באולם, וכמובן יותר מפעם אחת. משפחות רבות פונות אלינו למימוש חגיגה בלתי נשכחת והן יודעות מה הן עושות. א


פורסם: 6/2/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אטרקציות
בכל שנה, חגיגת ברית המילה נחגגת אצלנו באולם, וכמובן יותר מפעם אחת. משפחות רבות פונות אלינו למימוש חגיגה בלתי נשכחת והן יודעות מה הן עושות. בגן אירועים בשרון תוכלו ליהנות מנופים חסרי תקדים, אולם מעוצב ברמת בוטיק, הגברה ותאורה בהתאמה אישית ועוד מגוון רחב של שירותים כגון קייטרינג, תקליטנות ועוד. כשאתם חוגגים ברית מילה אצלנו אתם זוכים לכל הפינוקים האפשריים.

קבלת פנים ומזנון
 
קבלת פנים ברמה גבוהה מאד, עם מבואת כניסה מרשימה ורחבת בילוי רחבה לאורחים. בכל רחבי המקום יהיו דוכני מזון לשימוש האורחים, וצוות שירותי אשר ינחה אותם היכן נמצא שולחנם באירוע המרכזי.
 
החלק העיקרי של האירוע
 
בחלק העיקרי של טקס ברית המלה, אשר אצל חלק מהמשפחות כולל את המלה עצמה, ואצל חלקן היא כבר נעשתה בבית חולים, ורק החגיגה מתקיימת באולם, עיקר תכנית האירוע יוצאת אל הפועל: ישיבה סביב שולחנות פאר על פי חלוקה למשפחות או קבוצות שהוגדרו מראש, הנאה מארוחות פאר, צפייה בחלק אומנותי שיכול להיות הופעה, הקרנת מצגות על התינוק והוריו, ועוד. בנוסף, בחלק זה של האירוע מתחילות גם הרקדות המוניות שיכולות להימשך גם אל תוך הלילה, אם האירוע נחגג בערב.
 
סיום האירוע
 
בסיום האירוע ההרקדות מגיעות לשיאן, התקליטן מעלה הילוך בהתאם ומשמיע מוזיקה קצבית במיוחד, ובמקביל מוגשות מנות אחרונות. בחלק זה של האירוע על חברת ההפקות לגלות יצירתיות ולגרום לאירוע להיראות במיטבו הן על ידי הלבשה שונה של התפאורה, והן על ידי אלמנטים נוספים המתבצעים במקום כמו חלוקת עוגיות מזל או אספקת הקינוחים בהגשה עצמית, כאשר הדוכנים נראים מעוצבים, עם מאכלים יפים המונחים כך שהם עצמן מעבים את עיצוב האירוע.

בואו להתחדש באירוע בלתי נשכח
 
כשנולד בן, זו אחת ההזדמנויות שלכם לחגוג כמו שצריך בשל כך שנהוג לקיים עבורו טקס ברית מלה. חגיגת ברית מילה לא חייבת להתבצע עם מוהל, ולמעשה לא מעט חוגגים שלחו את בנם הנולד לבית החולים לביצוע הניתוח טרם האירוע, ולכן אם גם אתם עשיתם זאת, עכשיו שהבן שלכם נימול יש לכם הזדמנות לחגוג לו ולעצמכם כמו שצריך באולם פאר או גן אירועים יוקרתי!