אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
טיפים להפקת אירועי בר מצווה

 גם אתם ודאי שואלים את עצמכם כיצד להפיק לבנכם, חתן בר המצווה, אירוע בלתי נשכח, אירוע גדול שישמח את לבבכם ולבבות המוזמנים שלכם.


פורסם: 6/7/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפעלות בר/בת מצווה

טיפים להפקת אירועי בר מצווה

גם אתם ודאי שואלים את עצמכם כיצד להפיק לבנכם, חתן בר המצווה, אירוע בלתי נשכח, אירוע גדול שישמח את לבבכם ולבבות המוזמנים שלכם. גם אתם כמהים לאירוע כמו זה של השכנים, החברים והאחים הגדולים שלכם, שעה שחגגו לבנם שהגיע ל- י"ג שנים. קיבצנו עבורכם רשימת טיפים שתוביל גם אתכם לאירוע משמעותי אשר ייזכר לזמן רב. אנו סבורים כי מומלץ לשמור את שורות אלו גם לעתיד לבוא – לטובת האחים והאחיינים הקטנים, כשיגיעו לגיל מצוות.
 
בחרו אולם רק בהמלצה והדרכה של חברת הפקות
 
חברת הפקות תהיה זו שתסייע לכם לבחור את האולם. מדוע זה מומלץ? משום שבחירה עצמאית של האולם אינה סוגרת לכם את כל הפרטים הלוגיסטיים החל ממספר המוזמנים שלא הקפדתם מספיק טוב לוודא כי מתאים, ועד לפרטים כמותיים העוסקים בכלי הגשה וכמות מזון. היערכות עצמית תסמיך אתכם כמעין חברת הפקות קטנה ותצריך אתכם לקבוע מכסות מזון וכלים. כשחברת הפקות לצדכם, אין טעויות בגודל האולם ובתנאי הגשת המזון. למעשה, כל הלוגיסטיקה שלכם תהיה מן המוכן, ובהתאמה מלאה למה שתצטרכו בפועל.
 
כיצד תחליטו היכן לחגוג: כך תבחרו את האולם מתוך מגוון האפשרויות שהעמידה חברת ההפקות
 
אנו ממליצים לבחור במתחם אולמות ולא במקום שיש בו אולם בודד. מתחם אולמות יכול להיות אולם אירועים וגן אירועים צמוד או פשוט מקום שיש בו מספר אולמות בפתח תקווה המעוצבים בסגנונות שונים. בדרך זו, גדלים הסיכויים שלכם למצוא את האולם בעיצוב שרציתם. יחד עם זאת, תמיד עומדת לכם האפשרות לבחור אולם בודד בפינצטה על ידי בדיקת תפאורתו וקבלה או דחייה שלו על סמך הנתונים. בדרך זו עובדים קשה יותר, אך אם הגעתם לאולם בעיצוב שתכננתם – זה משרה סיפוק רב והופך את האירוע לבעל עוצמה מרבית.
 
בררו מה מספקת חברת ההפקות לאירוע שלכם
 
חשוב לבדוק מה המחיר כולל, ואלו שירותים מקבלים תמורתו. בחוזה אירועים סטנדרטי מקבלים את הזכות לארח באולם, ובנוסף נהנים מקייטרינג ההפקה ומשירותי תקליטנות והגברה מטעם ההפקה. ספקים כמו זמרים, צלמים וכד' יעבדו בדרך כלל עצמאית, אבל הם עומדים בקשר עם חברות הפקות ולכן, הסתייעות בחברת הפקות לאיתור אנשי המקצוע הללו עשויה להוזיל לכם עלויות באופן משמעותי.