אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
מסיבת יום הולדת לילדים

כאשר חוגגים יום הולדת, החגיגה היא כמובן סיבה למסיבה, אבל עם מעט מחשבה ניתן לגרום לאירוע שלכם לנסוק עוד יותר גבוה. אם יום ההולדת היא משמעותית

פורסם: 3/15/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית אטרקציות

כאשר חוגגים יום הולדת, החגיגה היא כמובן סיבה למסיבה, אבל עם מעט מחשבה ניתן לגרום לאירוע שלכם לנסוק עוד יותר גבוה. אם יום ההולדת היא משמעותית עבורכם – ניתן אפילו להשקיע בבחירת אולם או אולם קטן או גן אירועים לחגיגת המסיבה, ואז גם למפעילי יום ההולדת יש הרבה יותר SPACEלהתנהל בו. כך תגבשו מסיבת יום הולדת לילדים בלתי נשכחת.

בחירת מקום האירוע

בחירת מקום האירוע צריכה להיות כזו שהילד מרוצה ממנה בראש ובראשונה, אבל גם לכם ההורים צריכה להיות מילה. כדאי מאד לבדוק את התפאורה של המקום, לבחון כיצד נראה הריהוט עם ריפוד ובלעדיו, לבדוק את גן האירועים ביום ובלילה, ולהחליט האם אתם מעוניינים לחגוג שם לילד שלכם את יום ההולדת. יש הורים שהולכים בגישת ה- WOWוהם החלטיים מהרגע שנכנסו לאולם אבל עצרו רגע וחשבו: נכון שהאולם לשביעות רצונכם ממעוף הציפור, אבל בלי לרדת לרזולוציות קטנות לא תדעו אם יש גם נושאים שעשויים לא להתאים ולכן אנו מפצירים בכם לא להחליט לפני שבדקתם.

בדיקת התאמתו של האולם לכמות האורחים הכוללת

זו הבדיקה החשובה ביותר בבחירת האולם או גן האירועים. לא הייתם רוצים שהאורחים שלכם ושל הילד שלכם ישבו ליד פתחים של מטבחים ותאי שירותים נכון? לכן חשוב לברר מראש אם האולם יכול להכיל את כמות האורחים שציפיתם לה. בעל האולם וצוותי ההפקה מטעמו יהיו אחראיים מספיק כדי להתריע מתי זה לא מתאים ושצריך לעבור לאולם גדול יותר.

גיבוש צוות יום הולדתו של הבן שלכם

בחירת קוסם, בחירת ליצן או בחירת מפעילי אירועים? מה נעדיף? את השאלה הזו מציפים לא מעט זוגות הורים, וחשוב להתעכב עליה. אנו סבורים שלכל ילד מתאים סוג אחר של פעילות אבל זה משתנה עם השנים ולכן, כחלק מהחינוך שלו הוא צריך, לעניות דעתנו, לעבור את כל סוגי המפעילים. אם ידוע לכם שכל שנה חגגתם עם קוסם או ליצן אולי זה הזמן לחגוג עם צוות מפעילי אירועים, ולהיפך. גם לנושא הגיל יש משקל כבד, והפעילות צריכה להיות מותאמת לגילים של הילדים על מנת שיהיה להם מעניין, כמובן.