אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
סדנאות שוקולד לילדים

סדנאות שוקולד לילדים אין כמו סדנא מתוקה המבוססת על שוקולד לילדים בה הילדים לומדים כיצד להכין מאכלי שוקולד מקוריים. הסדנא מועברת על ידי מ

פורסם: 6/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית סדנאות לילדים
סדנאות שוקולד לילדים
 
אין כמו סדנא מתוקה המבוססת על שוקולד לילדים בה הילדים לומדים כיצד להכין מאכלי שוקולד מקוריים. הסדנא מועברת על ידי מומחים לקונדיטוריות פטיסרי ושוקולד, אשר יש להם זיקה לעולמם של הילדים והם יכולים להעביר להם סדנאות ביעילות ובקלות. בסדנא הילדים ייהנו מהכנת מתכוני יוקרה פשוטים המתאימים לרמתם, אשר יהוו עבורם חוויה בלתי נשכחת וגם יספקו קרש קפיצה משמעותי אם ירצו להשתלם במאכלי שוקולד יוקרתיים בעתיד.

סדנאות ברמה המקצועית המתחילה ביותר
 
סדנאות שוקולד לילדים מטעמנו מועברות ברמה מקצועית אך מתחילה מאד המתאימה לרמתם של ילדים. אנו נמצא את האיזון בין הצורך לשמור על רמה גבוהה ופרקטית, לבין הצורך שהסדנא הזו תשמש ילדים ולא מבוגרים, ועל כן נתאים אותה כך שניתן יהיה להעבירה לקהל מסוג זה.

הילדים יחזרו עם תובנות מקצועיות
 
ילדים רבים שלקחו חלק בסדנא הזו חזרו הביתה עם תובנות מקצועיות אשר היה בהן כדי לתרום אפילו לידע של הוריהם. ככה זה כאשר הסדנאות מועברות על ידי מומחים למאכלי שוקולד שבאפשרותם לעסוק גם בהוראת ילדים ביעילות ובקלות.
 
ילדים לא מעטים שלקחו חלק בסדנא החליטו להרחיב את ידיעותיהם בהמשך הדרך
 
ילדים שלקחו סדנא זו התחילו לצרוך אותה כעוד פעילות קיץ שההורים שולחים אליה וסיימו כמי שבאמת ובתמים מתעניינים בעשיית מאכלי שוקולד יוקרתיים. הילדים הללו כבר הביעו את דעתם בנושא והצהירו כי הם מעוניינים ללמוד ולעבוד בו כאשר יגדלו.
 
הסדנא ניתנת לצריכה בחגים ובחופשות הקיץ
 
בזמנים אלה הכי מומלץ לילדים לצרוך את הסדנאות, בשעה שהם כבר לא בבית ספר, והחופשה מייצרת עבורם זמן פנוי. נכון, זה לא במקום שיעורי בית לחופש, אך זה בהחלט פותח פתח לעולם ההשכלה של הילדים לעשות דברים גדולים ביותר בתחום מאכלי השוקולד בהשוואה לגילם בממוצע.
 
הורים מספרים
 
הורים רבים עדים לכך שהילדים חזרו בנלהבות הביתה וסיפרו על המתכונים שלמדו שם. ההורים היו המומים כמה קל זה להכין מאכלי יוקרה בסיסיים, וכמה טעימים הם היו ונראו ממש מצוין. ההורים מודים לצוות עריכת סדנאות שוקולד לילדים על פועלו הרב ומזמינים אותו כל חופשת קיץ להעביר סדנא דומה, וגם בחופשות במהלך השנה.
 
לסדנאות שוקולד לילדים בחגים ובחופשות קיץ  - פנו אלינו!