אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
פעילויות ילדים בחגים

פעילויות ילדים בחגים מגוון פעילויות ילדים בחגים יחכו לכם בג'ימבורי במהלך הקיץ הקרוב. אנו ממליצים על מגוון רחב של פעילויות שיעניינו את הי

פורסם: 6/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית פעילויות בחגים
פעילויות ילדים בחגים
 
מגוון פעילויות ילדים בחגים יחכו לכם בג'ימבורי במהלך הקיץ הקרוב. אנו ממליצים על מגוון רחב של פעילויות שיעניינו את הילדים וייטיבו עמכם כהוריהם. מדובר בכל הפעילויות המעניינות והמרתקות ביותר אשר מגובשות על ידי צוות מפעילים מהמעלה הראשונה אשר מעלה רעיונות מקוריים ומשתף בהם ילדים עבורם הוא מממש פעילויות אלה. להלן דוגמאות עבור פעילויות ילדים בחגים.
 
סדנאות שוקולד
 
סדנאות בהן הילדים לומדים להכין מאכלי שוקולד, החל מכדורי שוקולד ועד בצקים ממולאים בהם. הילדים לומדים כיצד עובד בישול, חימום או פיסול מאכלים משוקולד, ומשתמשים גם בשוקולד הגולמי וגם באבקת קקאו. הסדנא מועברת על ידי מקצוענים בעלי שם בעולם הבישול והאפייה, והילדים זוכים ללמוד משהו חדש שטרם ידעו, אשר עשוי לסייע להם גם כאשר יגדלו ויהיו קרובים יותר ליציאה מרשותכם.
 
סדנאות אפייה
 
סדנאות בהן לומדים הילדים להשתמש בבצקים לייצוא מאכלים אהובים. הסדנאות מועברות על ידי מפעילי ילדים המתמחים בתחום המזון, עיבודו ואפייתו. המפעילים מוציאים מכל ילד את המיטב ועושים מכל מה שהוא מחולל בסדנא את המיטב על מנת שהוא ישכיל להכין ממולאים, מתוקים ומלוחים שונים על בסיס בצק.
 
סדנת אפיית פיתות
 
סדנת אפייתן בטאבון אשר ממומשת בג'ימבורי על ידי מפעילים מומחים המביאים את הציוד, כולל ציוד החימום עמם. בסדנא זו לומדים הילדים כיצד להכין פיתה בדואית דקה וטעימה, ובסיום – הם יזכו לאכול את מה שהם אפו. מומלץ בחום לכל קבוצת ילדים המעוניינת ליצור משהו חדש באמת.
 
סדנאות על בעלי חיים
 
סדנאות בהן מלמדים על מכרסמים וזוחלים נדירים בליווי מומחים. המומחים יביאו עמם בעלי חיים אותנטיים מסוג זה אשר הילדים יוכלו לגעת בהם ולחוש את עורם או פרוותם. מובטחת חוויה מהנה ומעניינת ביותר, שכן לא בכל יום לילד ישנה הזכות ללטף נחש, לטאה, שממית גדולה, צב יבשה נדיר ועוד. הסדנא מועברת על ידי מומחים בהגדרת זוחלים ומכרסמים נדירים, בעלי השכלה בתחום.
 
הפעלות סטנדרטיות לילדים
 
הפעלות על בסיס משחקים ותחרויות ילדים אשר ממומשות על ידי חברת הפעלות מקצועית הפועלת בג'ימבורי. ניתן ליצור קשר עם החברה גם לגבי התארגנות פעילויות ילדים בחגים בקבוצות.
 
לעוד פרטים על פעילויות ילדים בחגים, פנו אלינו!