אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
5 פעילויות מומלצות בחג הפסח - המלצות

5 פעילויות מומלצות בחג הפסח - המלצות אם גם אתם מתכננים פעילויות ילדים בחג הפסח הבא אליכם לטובה – זו ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו בתקו

פורסם: 3/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית פעילויות בחגים
5 פעילויות מומלצות בחג הפסח - המלצות
 
אם גם אתם מתכננים פעילויות ילדים בחג הפסח הבא אליכם לטובה – זו ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו בתקופה הקרובה: חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לחגיגה עם הילדים הן בשל התקופה האביבית והן בשל פגרת הלימודים הארוכה הצפויה להם. אם גם אתם מחפשים פעילויות נדירות ולא יקרות – הרי מקבץ רעיונות שיגרום לכם לחשוב מחדש מה לעשות בחג האביב!

אירועי מים משמחים
 
חברת הפקות המתמחה באירועי ילדים תיקח את ילדכם וחבריו לאירוע מים סוחף ומשעשע. ניתן להיפגש בים, בבריכה או להביא אליכם מתקנים מתנפחים, ולספק חוויית מים מעניינת עם ספורט מימי, תחרויות, ותרגילים מעניינים. מומלץ במיוחד לחובבי הים וסביבתו.

מסיבות לילדים
 
ניתן לגבש את כיתתו או שכבתו של הילד, או להזמין חלק קטן מסביבה זו – ולספק לכם מסיבת בוטיק המתאימה לילדים, עם שירים וריקודים המתאימים לילדי שכבת הגיל הנדונה. מסיבות לילדים יכולות להתקיים הן במבנה והן בטבע. צלצלו לחברת ההפקות והאחרונה תסייע לכם לבנות את מערך המסיבה במלואה.
 
פעילויות ילדים טיפוסיות
 
* אירועים עם בעלי חיים כמו מכרסמים וזוחלים בליווי הדרכה.
 
* שעת סיפור.
 
* ליצנים וקוסמים.
 
ניתן להתרשם ממגוון הפעילויות הרחב לילד, ולהזמין לכל אירוע: מסיבת כיתה, מסיבת שכבה, יום הולדת, ועוד.
 
חידונים לילדים נושאי פרסים
 
ניתן לערוך חידוני ילדים בכל נושא. אפשר להזמין חידונים בידע כללי, בספורט, במוזיקה ובכל נושא שתבקשו. מתאים במיוחד לילדים הידועים כחובבי סגנון חיים מסוים או שצורכים תחביב כלשהו באופן מרחב ומורגש היטב.
 
משחקי גיבוש
 
משחקים בהם כל הכתה/השכבה/מעגל המוזמנים מעורב, ומגובש כקבוצה אחת. המטרה היא לענות על אתגרים שהציבה חברת ההפקות או שהפיץ צוות ההפעלה. לדוגמה: מציאת מטמון באמצעות חידות ורמזים, פתרון חידה סבוכה ורוויית שלבים בדרך לפרס סוחף, וכד'. בדרך כלל, הפרסים יהיו רלוונטיים לתקופה הנידונה: ממתקים, ארטיקים – אם מדובר בחודש חם, או קרמבו כשר לפסח – אם באופן נדיר פסח נפל על תקופה חורפית.
 
חברת ההפקות תסייע לכם לבחור פעילות לפסח אשר מתאימה לגילי הילדים, למזג האוויר הנכון ולכמות המוזמנים. צרו קשר למגוון נרחב של פעילויות מומלצות בחג הפסח עבור ילדי כל הגילים והעשירו את חווייתם לאין ערוך!