אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
5 טיפים לפעילויות קיץ עם הילדים

5 טיפים לפעילויות קיץ עם הילדים אם גם אתם מחפשים לחגוג פעילויות קיץ עם הילדים, מומלץ מאד שאת המהלך תלווה חברת הפקות מקצועית המתמחה בהפעל

פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית פעילויות בקיץ
5 טיפים לפעילויות קיץ עם הילדים
 
אם גם אתם מחפשים לחגוג פעילויות קיץ עם הילדים, מומלץ מאד שאת המהלך תלווה חברת הפקות מקצועית המתמחה בהפעלות ילדים. החברה תממש את כל שתבקשו על מנת שהחגיגה תהיה לשביעות רצונכם ועל מנת שגם הילדים יצאו הכי מרוצים והכי נשכרים מהתהוותה. ריכזנו עבורכם את 5 הטיפים המובילים לפעילויות קיץ מוצלחות עם הילדים.
 
התנהלו על פי קבוצת גיל הילד וכמות המוזמנים
 
אלו הם 2 פרמטרי הבסיס לגיבוש כל אירוע ילדים. המונח ילדים מתייחס למעשה לפעוטות ועד בני אדם בגילאי 12-13, הם גילאי המצוות, ולכן יש לא מעט פעילויות שניתן לעשות, אך לא כל אחת מתאימה לכל גיל. ממד נוסף הוא ממד הכמות. אם מדובר במספר משתתפים מאד קטן, משחקי תחרות קבוצתיים יהיו מעט פחות אטרקטיביים מאשר משחקי יחיד או זוג.
 
העדיפו לצרוך רעיון מקורי על פני רעיון שכיח
 
בעבר, כל הורה חגג לילדיו בבית, עם תקליטן, או אפילו השמעת מוזיקה באופן עצמאי, כשמקרים מסוימים שכרו מפעיל, קוסם או ליצן לילדים. כיום היקף הרעיונות שניתן ליישם הרבה יותר גדול, ולכן כדאי לחשוב על הפקת רעיון מקורי לאירוע הילדים. לדוגמה: משחק בו הילדים מתקדמים בשלבים שונים – כקבוצה על בסיס הצלחה בפתרונן של חידות.
 
שבצו את הילדים בפעילויות מועדפות עליהם
 
ישנם ילדים שיעדיפו פעילות מים, וישנם ילדים שעבורם כדאי יותר לצרוך פעילות "יבשה" יותר. ישנם ילדים שיעדיפו אפקט רעיוני של ממש: התמקדות בנושא אקטואלי מסוים כמו ספורט, מוזיקה וכד', לעומת אלו שיעדיפו לצרוך אירוע כללי. חשוב לכם, כהורים, להיות ערים לצרכים הללו ולגבש אירוע על פי העדפות אלו.

דאגו לספק פעילויות על פי לוח הזמנים הנדרש
 
אם אתם צפופים בזמן, ריבוי פעילויות או ריבוי שלבי משחק בתוך פעילות בודדת לא תהיה פעולה חכמה, ותפספס את אפקט ההנאה מהאירוע, שכן יותר מדי מידע "יידחס" בראשם של הילדים בפחות מדי זמן. מומלץ להתאים את כובד משקלה של הפעילות ביחס ללוח הזמנים המתאפשר לכם לחגוג.

מומלץ לקחת ספיירים בזמן
 
באירועים תמיד ייתכנו מצבים של בלת"מים (מאורעות בלתי מתוכננים), שינויי מזג אוויר אם מדובר באירוע חוץ, איחורים ועוד. חברת הפקות מקצועית תדע מראש להאריך את זמן האירוע בכמות הזמן הנדרשת לספיגת הבלת"מים מראש מבלי שיעיבו על האירוע.