אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
פעילות קיץ לילדים

פעילות קיץ לילדים אם גם אתם מעוניינים להסב לילדיכם פעילויות קיץ מפנקות ומרתקות קחו אותם לג'ימבורי במרכז הארץ בו תוכלו למצוא את כל מה שמע

פורסם: 6/27/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית פעילויות בקיץ
פעילות קיץ לילדים
 
אם גם אתם מעוניינים להסב לילדיכם פעילויות קיץ מפנקות ומרתקות קחו אותם לג'ימבורי במרכז הארץ בו תוכלו למצוא את כל מה שמעניין את הילדים בכל שכבות הגיל בהנאה ובכייף. בג'ימבורי תמצאו פעילויות לילדים קטנים מאד לצד פעילויות של נערים ברמות שונות. תוכלו לשמוע על חוויות מודרכות, פעילויות קיץ, ואפילו לשכור את המקום כדי לארגן מסיבת המונים. פעילות קיץ לילדים בג'ימבורי היא פעילות קיץ חסרת פשרות עם כל מה שהילדים צריכים על מנת לגדול ולהתפתח כיאות.
 
מתקני ילדים
 
משחקים ומתקנים טיפוס לרווחת הילדים. הילדים ייהנו ממתקנים בנוסח הגן הציבורי או ממשחקי שולחן שונים שייפרסו בג'ימבורי. כל חוויית המשחק – במקום אחד ובחוויה חסרת פשרות.
 
חוויות מודרכות
 
פעילות קיץ לילדים על בסיס הדרכה. במהלך הפעילות הילדים ייהנו ממשחקי תחרות, משחקי קבוצות ומשחקי יחיד וילמדו רבות על ההוואי המשותף להם ותובנות מעניינות בנושאים שונים. הילדים יהיו בחסותם של מדריכים מומחים לנושאי פעילויות ילדים, ועם הציוד של הג'ימבורי זו תהיה חוויה חסרת פשרות שגם אתם וגם הילדים תיהנו מאד בעקבותיה.
 
שכירת המקום לאירועי קיץ
 
ניתן לשכור את הג'ימבורי לארגון מסיבות ואירועי קיץ מפנקים. מובטחים כל השירותים המתקדמים ביותר עבור באי הג'ימבורי – מתפאורה ועד תאורה ממש כמו באולם או במועדון. ישנם ילדים שחגגו אפילו את בר או בת המצווה שלהם בג'ימבורי, הוריהם חסכו על ארגון באולם והעניקו לבניהם מסיבות פאר שלא היו מביישות את הג'ימבורי מול האולם בסופו של יום.

קייטנות ואירועי קיץ יומיים
 
מארגני קייטנות מרבים לשכור את הג'ימבורי כחלק מפעילויות הילדים. אם אתם פעילים חדשים באזורנו מומלץ לכם להתעניין בג'ימבורי, להכיר את הלוגיסטיקה שבתוכו ולקבל החלטה נבונה להתיישב בו כשמיישמים את קייטנותיכם, ליהנות מציוד בוטיק ומילדים מרוצים בקייטנה שפועלת ברמת בוטיק במקום חלומי כמו הג'ימבורי.

כיצד שוכרים את המקום עבור פעילות קיץ לילדים?
 
יש ליצור קשר עם מחלקת קשרי לקוחות בג'ימבורי, לספר את מהות החגיגה שעתידה להיחגג, ולבדוק אפשרויות ליישום חגיגת האירוע בהצלחה יתרה. חשוב לעשות זאת כמה שיותר מוקדם על מנת להבטיח כי האירוע הנו בר ביצוע.
 
פנו אלינו בנוגע למימוש פעילות קיץ לילדים בג'ימבורי מפואר!