אטרקציות

 
 

 

אטרקציות

 
   
 
5 רעיונות להפעלות ילדים

5 רעיונות להפעלות ילדים לפניכם 5 הרעיונות הלוהטים שיעשו לכם את האביב והקיץ – להפעלת ילדים. אצלנו – תזכו למיטב נכסי צאן הברזל


פורסם: 3/23/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית הפעלות לילדים
5 רעיונות להפעלות ילדים
 
לפניכם 5 הרעיונות הלוהטים שיעשו לכם את האביב והקיץ – להפעלת ילדים. אצלנו – תזכו למיטב נכסי צאן הברזל בכל הנושא של פעילות לילדים, בהתאמה מוחלטת לעידן המודרני ועל פי שביעות רצונכם כהורי הילדים. אם גם אתם מתכננים פעילויות לילדיכם בחברת ילדים אחרים, להלן מבחר המלצותינו!
 
פעילויות עם בעלי חיים
 
פינות ליטוף עם מכרסמים וזוחלים שכל ילד היה חולם להחזיק! אצלנו תזכו למפגש אינטימי עם בעל החיים, הסבר מקיף אודותיו, ופעילויות ענפות הקשורות אליו. מתאים לילדים חובבי בעלי חיים המעוניינים לצרוך ידע נוסף בנושא המרתק!
 
פעילויות ספורט ותחרות
 
פעילויות מקוריות להנעת ילדים ביחידים ובקבוצות. ניתן ליישם פעילויות מים, פעילויות יבשה, ופעילויות בהן התחרות אינה בתנועה, אלא מיושמת במקום: למשל עבודה עם בלונים, קליעה ללוחות מטרה וכד'.
 
חידונים ומשחקי חשיבה
 
ניתן לנהל חידונים ומשחקי חשיבה באופן שרירותי, או בהתייחס לתחום מסוים המהווה פולחן בקרב אותם ילדים: ספורט, מוזיקה או כל נושא אחר. את החידונים ניתן גם לא לנהל באופן ישיר אלא בהסוואה על ידי פעילות אחרת. שאילת השאלות כמו בתשבצי הגיון, או כחלק ממשחק רמזים שתשובה אחת מובילה לפתרון שלב נוסף בדרך לרזולוציה סופית של החידון.
 
הפעלה על ידי ליצן ילדים
 
ליצן המפעיל ילדים באמצעות אקטים היתוליים, מערכוני בידור לילדים, ותנועות מצחיקות. הפעילות מתאימה לילדים קטנים המעוניינים גם לצפות בליצן כקבוצה וגם לספוג ממנו מעט פעילות.
 
הפעלה על ידי קוסם ילדים מקצועי
 
הפעלת הניתנת ליישום גם על ילדים קטנים וגם על גדולים. הקוסם מציג מערכוני קסם המשלבים טכניקה וזריזות ידיים, כאשר הפעילות מתבצעת על ידי נידוב ילדים שונים למשימות המרתקות.
 
היכן ניתן לשלב רעיונות אלו?
 
במסיבת יום הולדת לילדים גדולים, במסיבת יום הולדת לקטנים, באירוע עצמאי – ילדים בלבד, באירוע משולב ילדים-הורים, בבית הילד, במתחם אירועים חיצוני, ואפילו באוויר הפתוח, כלומר – לא במתחם סגור בו האירוע צפוי להיחגג בדרך כלל.
 
למי מומלץ לפנות ליישום רעיונות אלו?
 
מומלץ לפנות לחברת הפקות מקצועית המתמחה בילדים. החברה תספק לכם את כל הרעיונות הדרושים לחגיגה עם ילדיכם, בהתאמה לגילים, לתחומי העניין, לסוג האירוע ולמיקומו. כמו כן, סוג האירוע ייקבע לפי הזמן שתוכלו להקציב לקיומו.